درخشانی بازی ایران بوسنی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

اقااااااااساااااام در استادیوم بازی ایران بوسنی

رها=بچه ها برنامه جشن رمضان شبکه تهران هرشب حواستون باشه

حسم میگه اقای درخشانی احتمالا یک شب مهمون این برنامه هستند

حدودا فککنم نه و نیم شب به بعد پخش میشه هر  شب

اگه اقای درخشانی به وب my star اطلاع دادن

منم تو وبم میگم



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت12:41---30 مرداد 1393
قوچان نژاد هم به عشق سام تو بازی با بوسنی گل زد دیگه...
فقط به عشق سام عزیز...


پريا
ساعت22:01---17 تير 1393
سلام عزيزم ...كجا بودي دل تنگت شده بودم ..............ديگه جايي نري هااااا ؟؟؟؟؟؟؟باشه؟؟؟؟؟؟

زهرا
ساعت12:21---15 تير 1393
رها ایمیل ندارم جیمیل داشتم که الان خراب شده یعنی نمیتونم واردش بشم بلد نیستم چجوری حذفش کنم یکی دیگه بسازم
رها حالا من چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: خوب یکی دیگه بساز نباید قبلیو حذف کنی...ببین فقط رمزش نباید گم کنی چون گاهی اینستابسته میشه بعدمیگه ایمیلتون بدین تا رمزبراتون بفرستیم...ایمیل بساز یا جیمیل فرق نداره


زهرا
ساعت11:30---15 تير 1393
مرورگرم اکسپلورره الانم گوگل برام باز نمیشه که برم مرورگر دانلود کنم
پاسخ: احتمالا بخاطرهمین مرورگرت هست عزیزم اکشالی نداره زهرا میخای به یکی ازبچه ها بگم برات اینستا بسازه...فقط نمیتونی توش عکس بزاری ولی میتونی بری صفحه اقاسام و براشون کامنت بزاری اگه دوست داری ایمیلت خصوصی بده من


زهرا
ساعت9:24---15 تير 1393
رها من سه روزه که نمیتونم وارد میز کارم بشم دارم دیوونه میشم
پاسخ: عزیزمممممم ازسحربپرس چون من لوکس بلاگ هستم بایک مرورگردیگه وارد شو الان مرورگرت چیه؟؟؟؟؟


shaghayegh
ساعت3:05---15 تير 1393
سلام ببخشید هرجامیگردم نمیتونم اون ویدیواقاسام روکه عروسکش رونشون میده پیداکنم...میشه شمااگه دارینش بذاریدش برای دانلود....ممنون میشم

مرضیه_682
ساعت0:44---15 تير 1393
خدا کنه من بفهمم که میاد TV
مثل دفعه های قبل نشه که ندیدمشون
پاسخ: عزیزم تو اینستا ازشون تشکر کردم متنی که من نوشته بومدو تو پیج سحری لایک زدن اماگفتم مطمین نیستم خونده باشن که اقاسام چندساعت بعد جواب دادن که خوندن به بچه ها گفتم عکس بگیرن اگه عکسش بدستم رسید میزارم وب


زهرا
ساعت22:40---14 تير 1393
سلام رهایی

وبلاگ هیچ کدوم از بچه ها برام باز نمیشه وارد میز کار خودمم نمیتونم بشم چراااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی مرسی بابت عکس
پاسخ: نمیدونم عزیزدلممممممممم شایدبلاگفا یکمی قاطی کرده نگران نباش عزیزم من الان امتحان کردم مای استار و وبت برام بازشد شایدم سرعت نت پایینه امروز طرف صبحم من نمیتونستم واردمیزکاروبم بشه چندساعت بعد خوب شد


پانته آ
ساعت20:31---14 تير 1393
آقا سام...جوابت داد...
سکته نکنیااااااااااااااااا
پاسخ: بله خوندم پانته آ عزیزم


shaghayegh
ساعت19:38---14 تير 1393
عزیزم این عکس خیلی قشنگه.اخراین چشماش منو میکشهههههههههه....مرسی رهاجان

پاسخ: خواهش میشود شقایق جانم


نیکا
ساعت18:01---14 تير 1393
مرسیییییییییییی رهااااااااااااا جون خیلی قشنگه
پاسخ: خواهش میکنم نیکا جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها